הרגע הזה, שהעברית שלכם הופכת להיות נכס, עבודה בליסבון

תמיד הרגילו אותנו לחשוב שבכל הקשור לשוק העבודה העולמי, לשפה העברית שלנו אין באמת ביקוש, ולכן חשוב מאוד לתרגל שפות נוספות כמו ספרדית או אנגלית. בעוד שאנחנו בהחלט מסכימים עם זה שבלי קשר לשוק העבודה כדאי לדעת שפות נוספות, אנחנו כאן בעיקר כדי לנפץ את המיתוס סביב העברית.

בפורטוגל מחפשים דוברי עברית כשפת אם

הידעתם שלא מעט חברות מובילות שמרכז הפעילות שלהם הוא בפורטוגל מחפשות ישראלים ששולטים בשפה העברית עבור מגוון רחב של משרות מעניינות? שיווק, מכירות, שימור לקוחות ועוד?

מופתעים? אל תהיו. אותם חברות שמתמקמות בפורטוגל למעשה נהנות מהטבות כלכליות שהן מקבלות מהמדינה עצמה. לכן, במקרים רבים כדאי לחברה מסוימת לפעול מתוך פורטוגל ולספק שירותים למדינות נוספות שקהל הלקוחות שלהם הוא ברחבי העולם.

וכאן העברית שלכם הופכת לנכס. מדוע אתם שואלים? כי הביקוש לדוברי עברית שיעבדו ממשרדי החברות בליסבון למשל, ויספקו מענה ושירות בעברית ללקוחות ישראלים היא גבוהה.

וההיתרונות? עצומים!

מעבר לעובדה שמדובר בחוויה מסעירה של ביצוע רילוקיישן למדינה תוססת עם תרבות עשירה, חיי לילה מהנים, מזג אוויר שמזכיר את ישראל, ארץ עשירה בקולינריה ורב תרבותית, התשלום כמובן בהתאם.

המצב הכלכלי בפורטוגל וההטבות השונות שחברות מקבלות, מאפשרות לשלם למבצעי הרילוקיישן משכורות יפות וגבוהות יותר מאשר אזרחים פורטוגלים יכולים להרוויח על משרות דומות. תוסיפו לכך את העובדה ששליטה בשפה העברית היא ״נכס ייחודי״ שמוכנים לשלם עבורו, ותקבלו תמהיל מנצח של עבודה בחברות מובילות, חוויה של פעם בחיים ועוד תשלום יפה על כל הכיף הזה.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

נתחיל מהשאלה הבסיסית ביותר. יש לכם דרכון אירופאי? במידה וכן, הדרך שלכם לרילוקיישן לליסבון מתחילה עכשיו. לנו ב- Urban Recruits, יש מגוון משרות סופר אטרקטיביות עבור דוברי עברית שמעוניינים לצאת להרפתקה במדינה זרה. משרות בתחומים של שיווק, מכירות ותפקידים נוספים מעניינים שאם רק המחשבה על לצאת לתקופה מסוימת מהארץ ולעבוד בחו״ל מדברת אליכם, לא תרצו לפספס.

את המשרות שלנו לא תוכלו למצוא בשיטוט רנדומלי ברשת, לכן אם האופציה של רילוקיישן לפורטוגל למטרות עבודה קורצת לכם, אתם מוזמנים לשלוח לנו קורות חיים בהקדם.

https://portugalisrael.com/work-in-lisbon-for-hebrew-speakers/